Yves Rocher Volumizing Shampoo / İnce Telli Saçlar İçin Hacim Veren Şampuan - Makyaj, Kozmetik Ve Güzellik Blogu || ZA

Galerimden Seçmeler

Galeri

4 Aralık 2014 Perşembe

Yves Rocher Volumizing Shampoo / İnce Telli Saçlar İçin Hacim Veren Şampuan

Merhabalar, bloğuma hoşgeldiniz :)

Yves Rocher' in parabensiz ürünlerini denemeye bayılıyorum. Bu ürünlerden biri olan ince telli saçlar için hacim vermeyi vaat eden şampuanını da zevkle kullandım ve bitirdim. Sizler için yorumlamaya hazırım :)


Öncelikle ürün açıklamasında içerisindeki Organik Ebegümeci Özünün yapılandırıcı özelliği ile saçlara hacim ve dayanıklılık sağladığı söylenmiştir. Saçlara parlaklık, canlılık ve hafiflik katacağı vaat edilmiştir.


Silikon ve paraben içermediği için saçı ağırlaştırmadan bakım sağlar.

Şampuanın rengi şeffaf ve bilindiği üzere şeffaf şampuanlar saçta artık madde bırakmazlar. Özellikle beyaz renkli şampuanları kullanmamanızı öneririm. Çünkü beyaz şampuanların içinde bulunan bazı maddeler saç diplerine yapışarak saça zarar verir ve kepeğe neden olabilir.

Yıkama sırasında parabensiz olma sebebi ile bolca köpürmeyen bir şampuan.

Şampuanın güzel içeriğine rağmen vaat ettiği özellikleri yerine getiriyor mu?

  • İnce telli, 2 gün içinde yağlanan uzun saçlara sahip olan biri olarak bu şampuan saçlarımı yeteri kadar temizledi. Ne hiç temizlenmemiş hissi verdi ne de gıcır gıcır olmuş hissi :)


  • Saç uçlarımı hafif kuruttu. Zaten içinde krem bulunmayan, hacim vermeyi vaad eden bir şampuandan saçlarımı nemli bırakmasını bekleyemezdim :)


  • Hacim verme konusuna gelince harika bir sonuçla karşılaşmadım. Her kullandığım şampuanda gördüğüm kurutulduğunda hacim kazanan etkiyi bu şampuanda da gördüm. Ancak fazlasını hissedemedim. 4, 5 saat sonra saçlarım sönmeye başladı.   




Ürünün ambalajını sevdim. Abartılı miktarda şampuan gelmiyor elinize. Kapak da gayet sağlam. Hatta kapağı dişlerimle açtığım da oldu :)

Yves Rocher mağazalarında ve web sitesinde 17.90 lira olan bu şampuandan 2 kutu bitirdim. Parabensiz ve silikonsuz olma sebebiyle hacim verme konusunu göz ardı ederek gönlüm rahat kullandım.

Diğer yazılarımda da görüşmek üzere, hoşça kalın :*

Youtube kanalım: Zeynep Akdemir  https://www.youtube.com/user/zeynepincicileri/videos

İnstagram Hesabım: http://instagram.com/zynpkdmr/

6 yorum :

  1. Yves rocher şampuanlarının bazıları iyi bazıları kötü bana göre :) bunu kullanmadım ama dökülme karşıtı kullandığım yves rocher saçlarımı her zamankinden fazla döktü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklisin :) Bundan sonraki yazim da yagli saclar icin olani olucak. Bi duzgunu yok demekki aralarinda :) Bi silikonsuz parabensiz ve seffaf renkli olduklari icin kullanirim o kadar :) Cok tesekkur ederim yorumun icin

      Sil
    2. Benimde saçlarımı her zamankinden daha fazla döktü bende etkisi daha sonra anlaşılır diye kullanmaya devam ettim hiç bir değişme olmadı çok korktum saçlarımı tamamiyle kaybederim diye

      Sil
    3. Benimde saçlarımı her zamankinden daha fazla döktü bende etkisi daha sonra anlaşılır diye kullanmaya devam ettim hiç bir değişme olmadı çok korktum saçlarımı tamamiyle kaybederim diye

      Sil
  2. Bilgi icin cok tesekkurler. Ben de temiz icerikli hacim veren ir sampuan arıyordum. Hic kullanmadıgım icin bu sampuanı merak etmistim. Yorumlarınız ısık tuttu. Kolaylıklar dilerim.

    YanıtlaSil
  3. Bilgi icin cok tesekkurler. Ben de temiz icerikli hacim veren ir sampuan arıyordum. Hic kullanmadıgım icin bu sampuanı merak etmistim. Yorumlarınız ısık tuttu. Kolaylıklar dilerim.

    YanıtlaSil