Tırnak Bakımı Rutinim/ My Nail Care Routine - Makyaj, Kozmetik Ve Güzellik Blogu || ZA

Galerimden Seçmeler

Galeri

7 Aralık 2014 Pazar

Tırnak Bakımı Rutinim/ My Nail Care Routine

Merhabalar, bloğuma hoşgeldiniz :)

Tırnaklarımı nasıl kısalttığımı, tırnak etlerim için hangi ürünleri kullandığımı merak ediyorsanız okumaya devam edin :)

Aşağıdaki fotoğraf tırnaklarımın 2 hafta bakımsız kalmış hali. Gördüğünüz gibi tırnak etlerim kendini göstermeye başlamış ve tırnaklarım uzamış. Ayrıca yakın çekim nedeniyle elim, parmaklarım ve tırnaklarım çok çirkin görünüyor, kabul ediyorum :)



Tırnak bakımım için Kalyon'nun ürünlerini kullanıyorum. Gayet güzel verim alıyorum ikisinden de.


Tırnaklarıma bakım yapmaya başlarken ilk önce Kalyon markasına ait Tırnak ve Tırnak Eti Bakım Yağı'nı tırnaklarıma sürüp masaj yaparak iyice yediriyorum. Parmaklarıma da masaj yapıyorum.


Kalyon'nun bakım yağı ile tırnaklarımı, tırnak etlerimi iyice besliyorum ve yumuşatıyorum. Aşağıdaki fotoğrafta da göreceğiniz üzre tırnak etlerimi henüz almamama ( ne çok 'ma' oldu) rağmen tırnak etlerim sanki alınmış, temizlenmiş görünüyor.


Tırnak etlerimi yumuşattığıma göre tırnak etlerimi bir makas yardımı ile alabilirim. Gerçek minyatür bir makastan bahsediyorum :) Evet tırnak etlerimi minik bir çakı makasından yardım alarak alıyorum.


Tırnak etlerimi tırnaklarımla hafifçe yukarı kaldırarak temizliyorum. Temizledikten sonra Kalyon markasının Tırnak Eti Peelingi' ni tırnaklarıma sürerek tırnak etlerimi geriye doğru itiyorum. Ve ellerimi ılık su ile duruluyorum.


Tırnaklarıma kağıt törpü veya kristal törpü yardımı ile tırnaklarımı çok kısaltmadan hafifçe şekil veriyorum. Tırnak kenarlarımda orantısız uzayan tırnakları törpülüyorum. Tırnaklarımın eşit uzunlukta olmasına dikkat ediyorum ancak çoğu zaman başaramıyorum :) 


Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, hoşça kalınn :)
Youtube kanalım: Zeynep Akdemir  https://www.youtube.com/user/zeynepincicileri/videos
İnstagram hesabım için: İnstagram Hesabım: http://instagram.com/zynpkdmr/
Sevgilerimle :*

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder