Yves Rocher Purifying Shampoo/ Yağlı Saçlar İçin Arındırıcı Şampuan - Makyaj, Kozmetik Ve Güzellik Blogu || ZA

Galerimden Seçmeler

Galeri

9 Aralık 2014 Salı

Yves Rocher Purifying Shampoo/ Yağlı Saçlar İçin Arındırıcı Şampuan

Merhabalar, bloğuma hoşgeldiniz

Yves Rocher' in silikonsuz, parabensiz ürünlerini denemeye bayıldığımı her fırsatta söylüyorum. Cilt bakımı ürünlerimin yorumlarını yapmak için ürünleri uzun süre kullamayı ve bitirmeyi bekliyorum. Böylece daha sağlıklı yorumlar yapabiliyorum. Bu şampuanı da ortalama 1 ay kullandım ve bitirdim.


Bu ürün içeriğindeki Organik Isırgan Otunun arındırıcı özelliği ile saç derisini arındırmayı, temizlemeyi ve uzun süre saçın temiz kalacağını vaat ediyor. Üstte de yazdığım gibi üründe paraben ve silikon bulunmuyor.


Şampuanın şeffaf renkli oluşu, saçlarımızda beyaz kimyasal atıkların birikmeyeceğinin küçük bir kanıtı.

Kişisel ürün yorumlarım ise,
  • Gün aşırı yağlanan saçlarım 3 günde yağlanmaya başladı.
  • Yağlı saçlar için olması nedeniyle içeriğinde kremsi bir ürün bulunmuyor. Tabiki saçımı nemlendirmesini bekleyemem ancak saç diplerimi ve saç uçlarımı semsert yaptı. Taramakta oldukça güçlük çektim. Üstelik taradıktan sonra dahi sürekli saçlarım karıştı.
  • Yağlı saçlar için üretilen ürünlerin içinde bulunan çay ağacı yağı, ısırgan otu, mentol ve terebentin gibi kokuları ben severim. Bu ürün de keskin kokuyor. Bu kokulara hassassanız içeriğinde bu maddeler bulunan ürünleri sakın tercih etmeyin. Duşta sıcak su buharında daha da keskinleşiyor kokuları. 
  • İçeriğinde paraben ve silikon olmadığı için aşırı derecede köpürmüyor. Saçlarınızı köpükler içinde yıkadığınızda daha mutlu oluyorsanız yine bu ürünü kullanmamalısınız. Veya tek yıkamada iki avuç şampuan kullanabilirsiniz :)


Şampuanın kapak stilini beğeniyorum. Ürün uygun miktarda geliyor. Zorluk çıkarmıyor.

Bu şampuanın fiyatı 17.90 lira. Yves Rocher'in online sitesinden veya mağazalarından satın alabilirsiniz.

Düşüncelerime değer verip yorumlarımı okuduğunuz için teşekkür ederim. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, hoşça kalın...
Youtube kanalım: Zeynep Akdemir  https://www.youtube.com/user/zeynepincicileri/videos
         İnstagram Hesabım: http://instagram.com/zynpkdmr/

2 yorum :

  1. Bu ürünü uzundur kullanıyorum ve stoklu:) Dediğin gibi güzel ürün ama eksileri de yok değil.Güzel bir değerlendirme olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin dusuncelerinizi de yansittigim icin mutlu oldum ; yorumunuz icin cok tesekkur ederim :)

      Sil