Estée Lauder Sumptuous Bold Volume Mascara Ve Double Wear Concealer - Makyaj, Kozmetik Ve Güzellik Blogu || ZA

Galerimden Seçmeler

Galeri

25 Eylül 2014 Perşembe

Estée Lauder Sumptuous Bold Volume Mascara Ve Double Wear Concealer

Merhaba, bloğuma hoşgeldiniz 


Bugün Boyner.com 'da lezzetli bir tanışma fiyatıyla satışa çıkan Estée Lauder' ın bir köşesinde Double Wear Concealer' ı diğer köşesinde de Sumptuous serisinin ilk çıkan rimeli olan Bold Volume Lifting Maskara' sını inceleyeceğim.


Öncelikle Boyner.com' dan haftasonu kargo ücretsiz kampanyasıyla birlikte 29 liraya aldım. Kredi kartına taksit imkanları da mevcut. Sipariş verdikten 2 gün sonra kargom elimdeydi.




Boyner kargosuna çok önem vermiş ki ürünü sarıp sarmalamış. Ancak tek sevmediğim, ürünün tam orta bölümüne fiyat etiketi yapıştırmışlar. Etiketi çıkardıktan sonra üründeki yapışkanları oje çıkarıcıyla çıkardım. Ürünün kendi etiketini de çıkarmak zorunda kaldım çünkü etiketin üstündeki yazılar da silindi :)

Şimdi gelelim ürünün bendeki etkilerine :)


Gözaltlarımı nemlendirmeden 01 light rengindeki kapatıcıyı göz altlarıma uyguladım. Boynerden alırken renk seçimi yoktu ve ten rengime göre biraz açık geldi. Instagramda başka arkadaşıma ise 03 rengi gitmiş ve ona da koyu gelmiş. Tenime açık gelen rengi dengelemek için renkli bir pudrayla kapatıcıyı sabitledim. Ama normalde de kapatıcının yapısı hafif pudralı ve likit kapatıcılara göre daha yoğun yapısı. Göz altlarıma uyguladığımda hemen sabitlendi. Kapatıcığını beğendim. Orta seviyeden daha yüksek kapatıcılığı.

Sumptuous Bold Volume Lifting Maskara ise kirpiklerinizi dolgun ve volümlü görünmesini sağlamak için formülize edilmiş. Bu rimelde hafif yapılı jeller, polimerler ve parafin balmumu kullanılmış ve özel bir teknolojiyle de hafifletilmiş. Bu nedenle de kirpiklerimizde ağırlık yapmaması sağlanmış.



Bana gelince ne çiykin çıkmışım di mi fotoğrafta :) Neyse, ben genelde kirpiklerimin tek tek ayrılmış ve uzun görünmesini severim. Bu maskara ile kirpiklerim tek tek ayrılmasa da daha dolgun göründü. Gün içinde göz altlarıma akma, dökülme yapmadı.


Hafif konik fırçası sayesinde hem göz pınarlarıma yakın kirpiklerime hem de göz kapağımdaki alt kirpiklerime çok rahatça uygulama yapabildim.

Estée Lauder' ın bu ürününü çok sevdim. İki taraflı olmasi bu ürünü daha kullanışlı kılıyor. Youtube videom:

Sizler de almayı düşünüyorsanız bi boyner.com ' a uğrayın derim :)
:*

2 yorum :

  1. Blogun hayırlı olsun ;)
    http://nypdsena.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Sena Hanım :)

      Sil