Bir Cumartesi Alışverişi - Makyaj, Kozmetik Ve Güzellik Blogu || ZA

Galerimden Seçmeler

Galeri

20 Eylül 2014 Cumartesi

Bir Cumartesi Alışverişi

Merhaba, bloğuma hoşgeldiniz 


Cumartesi günü her okuyan, çalışan bayanlar gibi benim de gezme, arkadaşlarımla buluşma ve tabiki alışveriş yapma günüm.
Bu cumartesi evime arabayla 5 dakika mesafede olan Ankamall Avm' de buldum kendimi :) Metroyla ulaşım da sağlanabildiği için çok kalabalıktı.




Ilk hedefim sonbaharın bu yağmurlu günlerinde taytlarımın altına giymek için kısa bot alışverişi yapmaktı. Bershka ve Mango' nun yeni sezon botları pek hoşuma gitmedi. Bir kaç ayakkabı mağazası daha gezdikten sonra Deichmann' a girdim. Ve bu tarçın renkli, kısa dolgu topuklu botların rahatlığına ve rengine rağmen 39 lira oluşu tabiki çok ilgimi çekti ve hemen kaptım bir tane :)




Bir arka reyonda gezerken ise önden spor ayakkabı görünümlü ortalama 10 cm uzunluğunda topuğu bulunan bu gri spor botlar ise 59 liraydı. Kot pantalonlarımın altına giymek için denedim. Topuk boyu ve ön platformunun dengeli oluşu rahat yürümemi sağladı. Tabi topuklu ayakkabılara alışık olmayan arkadaşlarım bu topuk boyundan rahatsız olabilir.



Ayakkabı mağazalarını gezerken Mango' ya da uğramıştım. Yeni sezon trikolar, kazaklar çok hoştu. Genelde siyah beyaz veya lacivert beyaz çizgili modeller çok dikkatimi çeker. Ve tabiki Mango' da da öyle oldu. Fotoğraftaki siyah üstüne beyaz çizgili, düşük omuz çizgili bu triko sanırım geçen sezondan kaldığı için 25 liraydi. Başka bir çok güzel desenli modelleri de vardı.


Son olarak ise LCW ' den aldığım fotoğraftaki salaş eşofman. Aslında pek eşofman da denilemez :) Yaz aylarında rahatça giyebileceğim bir kumaşa ve modele sahip olduğu için aldım. Sezonu çoktannn geçti :) Fiyatı ise 30 liraydı. Aynı modelin keten kumaşlısı Zara' da 80 lira, ayni kumaş ama kot renginde olanı Pologarage' da 85 liraydı. Bilginize :)
Ilk alısveriş yazımı da yazdığıma göre benden keyiflisi yok :)
Kendinize iyi bakın :*



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder