Moshos Garden Ürünlerim - Makyaj, Kozmetik Ve Güzellik Blogu || ZA

Galerimden Seçmeler

Galeri

5 Ekim 2014 Pazar

Moshos Garden Ürünlerim

Merhaba, bloğuma hoşgeldiniz 


Bugün sizler için % 100 doğal, içlerinde kimyasal madde, renklendirici bulunmayan el emeğiyle ürünler üreten Moshos Garden markasının elimde bulunan 3 ürününü inceleyeceğim.




Ilk ürünüm, yapısına, bulunduğu kabına ve duruşuna hayran kaldığım Shea&Vanilyalı El ve Yüz Kremi. Kapağı metalik bir görünüme sahip. Kremin yapısı ise sanki köpük köpük. Bu kremi elimde, yüzümde ve ayağımda denedim. Ayağımda verdiği sonuç çok hoşuma gitti. Ayaklarımı yumuşacık yaptı ve içinde yağ bulunmasına rağmen ayağımda kaygan bir his bırakmadı. Yoğun yapısı ve karma ciltli olmam nedeniyle yüzüme minik minik uygulamalar yapıyorum bu kremle. Yüzümde bir reaksiyona neden olmadı ancak herkesin cilt yapısı, etkilendiği maddeler farklı olabilir.  Kuru ciltlilerin çok hoşuna gidebilecek bir ürün. Yağlı ciltliler ise el ve ayaklarında kullanabilir. Kesinlikle kış mevsiminde en çok kullanacağim krem kendisi.
 50 cc' lik kremin fiyatı 20 lira.

Vaad edilen özellikleri ise:
• Yaşlanma işaretlerini azaltıcıdır
• Anti-oksidan E vitamini ve hücre yenileyici A vitamini yönünden zengindir
• Zengin phytosterol içeriği ile kolajen üretiminde büyük rol oynar
• Yüksek oranda sterik, oleic asit ve yağ asitleri içerir
• Serbest radikallere karşı savaşır
• Sinamik asit içeriği ile zararlı UV ışınlardan korur
• Cildi korur, yumuşatır ve nemlendirir


Ikinci ürünüm ise Argan Yağlı Kaş ve Kirpik Bakım Yağı. Kaş ve kirpiklerinin kim dolgun görünmesini istemez ki :)
Tabiki kirpiklerim daha çok uzasın, dökülenler yenilensin istediğim için % 100 doğal yağların karışımı olan bu yağı aldım. Haftada 4,5 kere uygulama yapıyorum. Kirpiklerimin güçlendiğini hissediyorum. Göz makyajımı temizlerken pamuğumda artik kirpik taneleri görmüyorum. Kaşlarım ve kirpiklerim için sabır gerektiren ve uzun vadede etkisini daha çok gösterebilecek bir yağ. İçindeki yağlar ise:
Hint yağı
Baden yağı
Argan yağı
Kayısı Çekirdeği Yağı
Susam Yağı
50 cc' lik şişenin fiyatı ise 19 lira.


Üçüncü ürünüm ise Argan ve Aloeveralı Kil Maskesi. Yüzünüzü neme doyuran, taptaze görünmesini sağlayan aynı zamanda cildinizi ölü derilerden temizleyen bir kil maskesi. Yüzümde hiçbir reaksiyona neden olmadı. Haftada bir uygulama yapıyorum. 125 cc' lik maskenin fiyatı 25 lira.

Vaad edilen özellikleri ise:
• Cildi rahatlatır, bakımını yapar
• Ciltteki ölü ve yıpranmış hücreleri söker atar
• Problemli, sivilceli ve akneli bölgeleri dengeler
• Yüksek nemlendirme özellikleri ile cildi asla kurutmaz
• Sertifikalı organik Argan ile cildi yumuşatır, ışıldamasına yardımcı olur

Ürünlerin % 100 doğal bitkisel yağlardan yararlanılarak el emeğiyle butik şeklinde çalışılarak elde edilmeleri, içlerinde reklendirici, kimyasal madde bulundurmamaları nedeniyle Moshos Garden' ın bu ürünlerini gönlüm rahat rahat kullanıyorum :)
Sizler de www.moshosgarden.com dan ürünlerinizi sipariş verebilirsiniz.

Youtube videomu izleyebilirsiniz , sevgiler :*



2 yorum :

  1. Canım merhaba burda da ben:) bir şey soracaktım Moshos Garden belirli günlerde indirim mi yapıyor bu kil maskesi şu an 36tl sormak istedim sadece:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ne yazık ki bildirim gelmemiş ne olur kusura bakma :( evet sanırım bu yazıyı yazdığım zamanlar daha uygundu fiyatlar.. Bir ara çok indirim yapıyorlardı. Şuan ki fiyatları indirimsiz halleri

      Sil