E.L.F. All Over Color Stick Spotlight / Aydınlatıcı - Makyaj, Kozmetik Ve Güzellik Blogu || ZA

Galerimden Seçmeler

Galeri

13 Şubat 2015 Cuma

E.L.F. All Over Color Stick Spotlight / Aydınlatıcı

Merhabalar, bloguma hoşgeldiniz

Amerika www.bluescandal.com alışverişimin ikinci ürünü bu stick formdaki aydınlatıcı.
Ambalajı ve kapağı çok kaliteli değil. Fotoğraflarda daha kaliteli gibi görünüyor ancak 2 dolarlık bir üründen daha fazlası beklenemez değil mi?


E.L.F. All Over Color Stick serisinin çeşitli renkleri mevcut. Bu renkleri aşağıdaki resimde görebilirsiniz. Şeftali ve pembe tonları allık olarak kullanılıyor. Spotlight rengi de aydınlatıcı olarak. 
Stick formda kapatıcıları ve bronzerları da mevcut.


Spotlight renginin içerisinde minik sedefler mevcut. 
İçerisindeki sedefler gözü çok yormuyor ve parıl parıl parlamıyor.
The Balm Mary Lou Manizer aydınlatıcının parlaklığından memnunsanız bu aydınlatıcıyı sevmeyebilirsiniz. Çok etkili bir aydınlatıcı değil.
1,2 saat kalıcılığı var. 
Uygulaması kolay. Yüzünüzde yağ gibi kayıyor.
Çok yağlı ciltler kullanırken dikkat etmeli.


Aşağıdaki fotoğrafta da görebileceğiniz üzere kalıcı aydınlık bir görünüm vermiyor.
Hafif ıslak (glowy) ve hafif yansımalı görünüm elde edilebiliyor.
Fiyatına göre yine de performansı çok iyi.


E.L.F. aydınlatıyı ben çok sevemedim. Kalıcı olmadığı için gün içerisinde tazelemek gerekiyor.
Glowy bitiş elde edemediğim için çoğunlukla kullanmıyorum.

Yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Hoşça kalın.

Youtube kanalım: Zeynep Akdemir  https://www.youtube.com/user/zeynepincicileri/videos
İnstagram Hesabım: http://instagram.com/zynpkdmr/

2 yorum :

  1. Zeynep merhaba blogunu yeni gördüm ve hemen takibe aldım zaten instagram ve youtube kanalını da takip ediyorum :) bu ürünle ilgili benimle görüşlerim aynı pratik bir ürün ancak hiç kalıcı değil birde fiyatı uygun tabi:) benimde blogumu ziyaret edersen çok sevinirim http://www.ummuhancelikel.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu yeni gördüm :( bloğuna geçiş yapıyorum hemen, aynı görüşlere sahip olduğumuz için sevindim :)

      Sil