Küçük Mantar Tıpalı Şişeler - Makyaj, Kozmetik Ve Güzellik Blogu || ZA

Galerimden Seçmeler

Galeri

13 Şubat 2015 Cuma

Küçük Mantar Tıpalı Şişeler

Merhabalar, bloguma hoşgeldiniz

Küçücük cam şişelerle makyaj masanızı renklendirebileceğinizi biliyor muydunuz?


Bebek partilerinde, nişanlarda ve kınalarda, gelen misafirlere hediye etmek üzere süslenen bu minik şişeleri çeşitli süslerle süsleyerek istediğiniz alanlarda kullanabilirsiniz. 
Mantar tıpası sayesinde şişe devrilse bile içindekiler akmıyor.
Makyaj masanızda ve banyonuzda küçük ve şık bir detay oluşturacağına eminim. 

Yukarıdaki şişelerden birinin içinde argan yağım diğerinin içinde de ozonlaştırılmış kayısı yağım var. Sizler de toniğinizi, nail art ürünlerinizi veya fırça temizleyicinizi bu şişelerin içerisine koyabilirsiniz.

Ben bu yağları, yüzümü derinlemesine temizledikten sonra yüzümü nemlendirmek için kullanıyorum. Bir pamuk yardımı ile bu şişelerden 1,2 damlaya denk gelecek kadar yağı, pamuğuma aldıktan sonra yüzüme uyguluyorum. Sabaha kadar cildim bu yağları emiyor ve nemli, canlı bir cildim oluyor.

Boncuk, süs, kurdele satan yerlerde bu şişelerden bulabilirsiniz. Fiyatları 50-75 kuruş arasında.

Zaman ayırıp yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. Hoşça kalın.

Youtube kanalım: Zeynep Akdemir  https://www.youtube.com/user/zeynepincicileri/videos
İnstagram Hesabım: http://instagram.com/zynpkdmr/


2 yorum :

  1. Çok şekermiş şişeler ve güzel kullanım alanları bulmuşsun ;)
    Bloğunu yeni buldum cnm ve takipteyim ..Bana da beklerim ;)) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) hemen bakıyorum, sevgilerimle...

      Sil