Oriflame Essentials Fairness Serisi Cilt Beyazlatıcı Losyonu - Makyaj, Kozmetik Ve Güzellik Blogu || ZA

Galerimden Seçmeler

Galeri

2 Kasım 2014 Pazar

Oriflame Essentials Fairness Serisi Cilt Beyazlatıcı Losyonu

Merhabalar, bloğuma hoşgeldiniz :*



3 aydır Oriflame güzellik danışmanı olarak Oriflame ürünlerini deniyorum. Bazı ürünlerinden çok memnun kalıyorum bazılarını ise etkisiz buluyorum. Sizlere ise şu ana kadar en çok memnun kaldığım ürünü olan Essentials Fairness Cilt Beyazlatıcı Losyonu hakkındaki yorumlarımı yazacağım.



Losyonun içinde bulunan dut özleri ve botanik kompleks ile 2 hafta içinde cilt rengini açmayı, E vitamini ile nemlendirmeyi ve korumayı, UV filtreleri ile erken yaşlanmaya karşı cildimizi korumaya yardımcı olmayı vaad eden 50ml' lik bir losyon.


Yağsız formülü sayesinde yağlı ve karma ciltler için çok uygun. Nemlendirici niyetine kullanılabilir.

Uygulaması ve yayması çok kolay. Cilde emilimi çok hızlı oluyor. Ciltte bir ağırlık yapmıyor.

Gelelim sivilce azaltıcı özelliğine. Ben ortalama 1.5 - 2 aydır kullanıyorum. Bu süre içerisinde çikolata krizlerim sebebiyle çene bölgemde kırmızı, deri altında sivilcelerim oldu.

Bu losyonu sivilcelerim var iken uyguladığımda losyon, sivilcelerimin deri altında kalması, akne haline geçmemesini ve deri altında yavaşça kaybolmasını sağladı. Losyonu uygulamadığımda ise sivilcelerim akne haline geçtiler.



Cilt beyazlatma özelliğini ise sivilcelerimin arkada bıraktıkları lekeler üzerinde denedim. Mor kalan lekelerin yavaş yavaş flulaştığını ve leke renginin açıldığını kesinlikle söyleyebilirim.

Bu losyon sayesinde cildim daha aydınlık görünüyor ve artık ne fondoten ne de bb krem kullanıyorum.

Bu üründen memnun kalan çok arkadaşım oldu. Sizlere de tavsiye ediyorum. Katalog fiyatı 12.90 ancak kampanyalı zamanlarda 7.90-9.90 liraya da iniyor. Fiyatına göre performansı gayet iyi :*

Hoşça kalın, kendinize iyi bakın :*

Youtube kanalım: Zeynep Akdemir  https://www.youtube.com/user/zeynepincicileri/videos
İnstagram Hesabım: http://instagram.com/zynpkdmr/


Annemin İnstagram Sayfası: http://instagram.com/lezzetli_mutfak




2 yorum :

  1. Tatlisimm bende senin sayende aldim henuz baslamadim nasil kullancami bilemedim aksamlarimi sabahlarimi kullanilcak nasil olcam uygulama sekli kuzum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzucum bu losyonu kullandığında güneşe çıkmamalısın. akşamları veya gece yatarken temizlenmiş cildine nemlendirici gibi uygula..nemlendirmesi yeterli gelmezse emildikten sonra nemlendiricini uygulayabilirsin sonradan :) umarım memnun kalırsın :*:*

      Sil