Oriflame The One 5 in 1 Wonderlash Maskara - Makyaj, Kozmetik Ve Güzellik Blogu || ZA

Galerimden Seçmeler

Galeri

18 Ekim 2014 Cumartesi

Oriflame The One 5 in 1 Wonderlash Maskara

Merhabalar canlar, bloğuma hoşgeldiniz :*


Günlük makyajımda çoğunlukla doğal görünmeyi tercih ediyorum. Bu doğal görünümde tek tek ayrılmış, uzamış bol rimelli kirpikler ise favorim. Özellikle göz şekli büyük ve yuvarlak olan arkadaşlarıma bu görünümü çok yakıştırıyorum.





Günlük kullanım için kullanabileceğim rimeller ise genelikle kısa silikon kıllı fırçaya sahip olan rimeller oluyor.

Oriflame danışmanı olarak Eylül kataloğunda The One 5 in 1 Wonderlash maskaranın fırçasını görünce hemen kendime sipariş ettim. Black ve Black Brown renkleri mevcut. Ben black rengini tercih ettim.


Siparişim gelince dayanamayıp hemen denedim tabiki. Sağ gözümdeki kirpiklere kirpik kıvırıcı uyguladıktan sonra rimelimi 2 kat uyguladım. Ve kirpiklerim kaşlarıma değecekti neredeyse :) Bu görüntüyü sevmedim. Bu nedenle sol gözümdeki kirpiklere kirpik kıvırıcı uygulamadan rimelimi 2 kat uyguladım. Kirpiklerim tek tek ayrıldı ve uzadı.

Fırçanın bir tarafı uzun kıllardan bir tarafı da kısa kıllardan oluşuyor. Alt kirpiklerime rimel sürmeyi seven biri olarak kısa kıllar sayesinde alt kirpiklerime de hiç bir yere bulaştırmadan rimelimi uygulayabiliyorum.


Kesinlikle alt kirpiklerime uyguladığım rimel akmıyor. Sabit bir şekilde kalıyor. Dökülme de yapmıyor.

Fiyatı ise Eylül kataloğunda 12.90 lira idi. Almanızı tavsiye ederim.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim :) Sevgiyle kalın :*

Youtube kanalım: Zeynep Akdemir  https://www.youtube.com/user/zeynepincicileri/videos
İnstagram Hesabım: http://instagram.com/zynpkdmr/


Annemin İnstagram Sayfası: http://instagram.com/lezzetli_mutfak

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder