Flormar Metalik Farları / Metallic Eye Shadows - Makyaj, Kozmetik Ve Güzellik Blogu || ZA

Galerimden Seçmeler

Galeri

14 Ekim 2014 Salı

Flormar Metalik Farları / Metallic Eye Shadows

Merhabalar güzellikler , bloğuma hoşgeldiniz :*


Flormar' ın metalik farlarını hiç denediniz mi? Günlük makyajımda tek bir far kullanmak istediğimde ve göz kapaklarıma bir ışıltı gelsin istediğimde kullandığım farlar kendileri. Pigment farların sıkıştırılmış halleri sanki.





Pigmentasyonları bence çok iyi, Bolca ışıltılı olmalarına rağmen asıl renklerini yoğun bir şekilde veriyorlar.

İçlerinde bulunan minik simler kesinlikle gözü rahatsız etmiyor. Öyle ki zaten simler abartılı bir görünüm yaratsa ben günlük makyajımda kullanamam bu farları :)




Kolumda gördüğünüz sağ tarafta baz kullanıldığı zamanki swatchları; sol tarafta ise baz kullanılmadığı zamanki swatchları. Sizce de abartılı bir fark var mı bazlı ve bazsız swatchlarında?

Genelikle ben Golden rengini kullanıyorum. Altın rengine her eşyada, aksesuarda,makyaj malzemelerimde bayılıyorum :)


Gümüş renginde olanı Metallic Eye Shadow serisinin A001 numarası; Bronz renginde olanı A004 numarası; Altın renginde olanı ise A003 numarası. Bu farların bir kaç tonu daha var. Pembe, mor , parlement mavi gibi renkleri de var.


Böyle ışıltılı far kullanmayı seviyorsanız bu farlara bir şans verin derim :) Ben www.flormar.com 'dan 3.50 liraya almıştım. Çok da uygundu fiyatları. Seri sonu olduğunda fiyatları çok düşüyor.
Flormar alışveriş videomu izleyebilirsiniz.


Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. Yakında görüşmek üzere sevgiyle kalın :*

2 yorum :

  1. Fiyat çok uygunmuş,bende severek kullanıyorum mavisi var bende ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet fiyatları çok uygun çok seviyorum bende :)

      Sil