Bloğumun Ilk Sonbahar Kombini - Makyaj, Kozmetik Ve Güzellik Blogu || ZA

Galerimden Seçmeler

Galeri

19 Eylül 2014 Cuma

Bloğumun Ilk Sonbahar Kombini

Merhabalar, bloğuma hoşgeldiniz 


Blog dünyasındaki ilk yazım ile sizlerleyim. Instabloğumda ve youtube kanalımda gördüğünüz üzre, bloğumda da kozmetik ve cilt bakım ürün deneyimleri, güzellik üzerine tüyoları, saç modelleri ve nasil yapılır yazıları yazacağım. Umarım beğenerek takipte kalırsınız :)

Sonbaharın bi yağmurlu bir güneşli günlerinde ceketli kombinler fazlasıyla ideal oluyor. Sabah evden çıkarken buz gibi bir havada titremek hiç de hoş olmuyor :) Ancak öğlen açan güneş, bizi bunaltabiliyor :) Ama içine tshirt giydiniz  ceketli bir kombin bu günlerin kurtarıcısı olabilir.




Ben düğmeleri altın sarısı renginde, kumaşı hafif kırçilli, omuzlarında deri vatka detayı bulunan fotoğraftaki ceketimi trendyol.com ' dan 25 liraya nisan-mayıs arasında almıştım. Çok da uygun bir fiyata almış olmuştum.
Ceketimin içine ise kırık beyaz renginde streç bir tshirt tercih ettim. Bu tshirtümü ise Pologarage'dan 30 liraya geçen sene almıştım.
Pantolon olarak ise Batik'ten 35 liraya aldığım hafif parlak kumaşlı, yüksek belli bir tayt tercih ettim.




Aksesuarlarım ise bebek figürlü altın bir kolye; Gucci' nin bordo renkli, iki gözlü deri bir çantası ve Ankara Nişantaşı pazarından aldığım altın renkli bir saat tercihinde bulundum.
Tırnaklarımı ise Pastel Kozmetik' in 112 numaralı altın renkli simli bir ojesi süsledi :)
Ilk postum umarım hoşunuza gitmiştir :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder