Blogger Buluşması #sedavesenailekışamerhaba Etkinliği Ve Küçük Bir Vlog - Makyaj, Kozmetik Ve Güzellik Blogu || ZA

Galerimden Seçmeler

Galeri

17 Aralık 2014 Çarşamba

Blogger Buluşması #sedavesenailekışamerhaba Etkinliği Ve Küçük Bir Vlog

Merhabalar, güzellik bloğuma hoşgeldiniz.

14 Aralık Pazar günü Armada Down Town'da Sena ve Seda'nın düzenlediği #sedavesenailekışamerhaba etkinliğinin yazısını, fotoğraflarını ve küçük vlog'unu sizlerle paylaşacağım. 
Vlog için aşağıdaki play butonuna basabilirsiniz. Youtube kanalım için ayrıca Zeynep Akdemir https://www.youtube.com/user/zeynepincicileri/videos tıklayabilirsiniz.



Öncelikle etkinliği düzenleyen güzellikler Seda http://ojecanavari.blogspot.com.tr/  ve
Sena  http://www.nypdsena.blogspot.com.tr/  2.5 ay boyunca etkinlik için uğraştılar. Seda ve Sena, buluşmanın yapılacağı mekan incelemesini, düzenlemesini, etkinlik için sponsor firma görüşmelerini, katılım sağlayacak blogger'a gönderilecek hediyelerin kargo karşılamalarını yaptılar ve en ince detayları dahi hesaba kattılar. Bizlere aralıklı olarak  bilgilendirme mailleri attılar.

Bunları nereden mi biliyorum? İnstagram'da aktif bir blogger olarak Seda ve Sena'nın hesaplarını takip ediyorum. Paylaştıkları fotoğraflar, yaptıkları yorumlar ne kadar emek verdiklerini gösteriyordu zaten.
Seda ve Sena, yılbaşı yaklaştığı için etkinlik için kırmızı konsept belirlemişler. Katılım sağlayacak blogger arkadaşlarım kıyafetlerinde, aksesuarlarında veya makyajlarında kırmızı rengini tercih ederek katılım sağladılar.


Ayrıca yılbaşı için çam sakızı çoban armağanı küçük hediyelerimizle etkinliğe katıldık ve Purple Events'in tasarladığı masa numara kartlarımıza göre çekiliş numaraları çektik ve  birbirimize hediyelerimizi verdik. Ben etkinliği düzenleyen arkadaşım Seda'dan çok tatlı bir bileklik hediyesi aldım. Videolarımı izleyenler mor, mürdüm hastası olduğumu bilirler. Bilekliğimin rengini çok çok beğendim. Ben ise İnstagram'da uzunn uzunn zamandır takip ettiğim Neslihan Hanıma Watsons'larda bu aralar bulabileceğiniz bir yılbaşı seti hediye ettim. Bu hediyeleşme etkinliğini düşündükleri için de Seda ve Sena'ya çok teşekkür ederim.


İnstagram ve bloglarda takip ettiğim güzel blogger arkadaşlarımla yüz yüze görüşme imkanı buldum. Ayrıca instagram hiç karşılaşmadığım blogger arkadaşlarımla tanışma fırsatı buldum. İnstagram'dan ve bloglarından takibe aldım.


Etkinlik sırasında Cosmed Türkiye, Farmasi, Fruit Flowers, Deniz Cosmetics ve Dermokil yetkilileri bizlerleydiler. Ayrıca bir çok sponsor firma da bizlere hediyeler göndermişti. Diğer sponsor firmaları ayrıca yazacağım.

Youtube videomda da izleyebileceğiniz üzre Dermokil bizlere maske uygulaması yaptı. Maske uygulaması yaparken maske yaptıran arkadaşlarımın cilt özelliklerine, hassasiyetine göre maskeler uyguladılar.Çoğu arkadaşım gibi bende en başta makyajımı çıkarmak istemediğim için uygulama yaptırmak istemedim ancak Seda ve Sena'nın emeklerine kıyamadım.

Sandalyeye geçtim ve paşalar gibi bonemi takıp maskemi yaptırdım :) Cilt hassasiyetime göre bir maske tercih edildi. Maske sonunda yeni bir ürün denediğim için çok memnun oldum çünkü gerçekten maskenin bıraktığı etkiyi çok sevdim.  Uygulama sonrası hangi maskenin uygulandığını not almıştım ve eve geldiğimde aynı maskenin bana hediye edildiğini gördüm. Çok mutlu oldum.


Fruit Flowers'ın lezzetli çikolata toplarının lezzetine bakma imkanı buldum ve yılbaşı için hediye seçimimi yaptım bile. Hem şekilleri çok güzel hem de tatları. Hediye edeceğim fıstıkların ilgisini çekeceğini ve mutlu olacaklarını düşünüyorum.

Ben çok eğlenceli vakit geçirdim. Zaman çok çabuk akıp gitti. Doyamadım.  Seda ve Sena'ya tekrar çok teşekkür ederim. Çok öpüyorum.

Sizlerde etkinlikte neler olmuş, nasıl bir ortam varmış merak ediyorsanız youtube kanalımdaki videoyu izlemeyi unutmayın. Ayrıca Youtube kanalıma da abone olmayı ve videolarımı beğenmeyi unutmayın.  Sevgilerimle :*

Youtube kanalım: Zeynep Akdemir  https://www.youtube.com/user/zeynepincicileri/videos
İnstagram Hesabım: http://instagram.com/zynpkdmr/



4 yorum :

  1. Canım çok memnun oldum tanıştığımıza.. videonu izledim çok hoş olmuş :) Geldiğin için biz teşekkür ederiz =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim. Keşke biraz daha uzun çekebilseydim :) Teşekkür ederim tekrar :*

      Sil
  2. Geldiğin için çok teşekkür ederim,tanıştığımıza da memnun oldum,güzel vakit geçirdiğine çok sevindim tatlım ;) Tekrar görüşmek dileğiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende tanıştığımız için çok mutlu oldum, çok güzel de vakit geçirdim :) En yakın zamanda görüşmek dileğiyle :*

      Sil