Maybelline Affinitone Fondöten/Foundation & Maybelline Affinitone Kapatıcı/Concealer - Makyaj, Kozmetik Ve Güzellik Blogu || ZA

Galerimden Seçmeler

Galeri

24 Aralık 2014 Çarşamba

Maybelline Affinitone Fondöten/Foundation & Maybelline Affinitone Kapatıcı/Concealer

Merhabalar, bloğuma hoşgeldiniz

Maybelline Affinitone fondöten ve kapatıcının duruşunu, özelliklerini ve kapatıcılığını merak ediyor musunuz?

İlk olarak Affinitone fondöteni inceleyelim. 
Fondöten alırken çoğumuz farklı farklı özelliklere dikkat ederiz. Bazılarımız yüksek kapatıcılık ve mat bir bitiş isterken bazılarımız da hafif bir kapatıcılık ve ıslak bir bitiş ister. Peki bu fondöten hangi özelliklere sahip? 

  • Yukarıdaki fotoğrafta da görüleceği üzre su bazlı bir fondöten. Kullanmadan önce fondöten kabını sallamanız gerekiyor. Kapağını açarken dikkat etmelisiniz çünkü su gibi akabiliyor.
  • Orta seviyede bir kapatıcılığa sahip. Hafif lekeleri olan kişilere bu kapatıcılık seviyesinin yeterli geleceğini düşünüyorum.
  • Mat ya da ıslak bir bitişe sahip değil. İkisinin arasında doğal bir bitiş sağlıyor.
  • Bileşenlerinde bulunan E vitamini, cildin nemli ve taze kalmasını sağlıyor.
  • Cilt rengini eşitlemek ve günlük makyajlarında kullanmak isteyenler için uygun bir fondöten.

*Fondöten uygulamadan önce

*Fondöten uyguladıktan sonra
(Benim rengim: Light Sand Beige)

Bir özel gün indiriminde 13 liraya aldığım Affinitone kapatıcıyı tercih etmeli misiniz?



  • Aplikatörü sayesinde göz altlarına ve lekelerin üstüne uygulamak çok kolay.
  • İnce ve çok hafif pudralı bir yapısı var. Bir süre dağıtmadan beklediğinizde göz altlarınıza sabitlenebilir ve dağıtması zorlaşabilir.
  • Göz altı çizgilerime fazlasıyla doluyor ve sabitleniyor. Bu nedenle çok fazla sevemedim.
  • Göz altı morluklarımı kapatmaktansa daha çok ortaya çıkarıyor sanki. Bazen makyajlarımda ürünü bitirmek için göz altlarıma uyguluyorum. Ama çoğu zaman yüzümü aydınlatmak için kullanıyorum.  

*Kapatıcıyı uygulamadan önce

*Kapatıcıyı uyguladıktan sonra
(Işığın da etkisiyle bembeyaz görünüyor. Benim rengim 01 Nude Beige, 02'yi deneyip yanlışlıkla 01'i almışım)

Aşağıdaki makyaj videomda Maybelline Affinitone fondöten ve kapatıcıyı kullandım.




Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. Youtube kanalıma da abone olmayı unutmayın! Sevgilerimle :)
Youtube kanalım: Zeynep Akdemir  https://www.youtube.com/user/zeynepincicileri/videos

İnstagram Hesabım: http://instagram.com/zynpkdmr/

2 yorum :

  1. Merhaba, bu fondöteni bir tek ben sevemedim galiba hatta geçenlerde çöpe attım en sonunda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitişini sevmediğin farklı fondötenlerle karıştırıp kullanabilirdin aslında :) Zevk meselesi tabiki..

      Sil