Lip Glosslarım ve Lip Balmlarım - Makyaj, Kozmetik Ve Güzellik Blogu || ZA

Galerimden Seçmeler

Galeri

10 Ekim 2014 Cuma

Lip Glosslarım ve Lip Balmlarım

Merhabalar , bloğuma hoşgeldiniz 


Dudak ürünlerim yazımın 2. bölümüne devam ediyorum :) Fotoğraflarda sağdan sola veya yukarıdan aşağı olacak şekilde inceleme yapacağım.





1) Wet n Wild/ Balm Stain/ E129 (Fiyatı 10-13 lira arası)
Renkli dudak nemlendirici tarzında bir ürün.
Hafif bir nude tonda renk veriyor.
Islak bitişli.
Hafif dudak çizgilerine doluyor.
Sürümü kalem yapıda olması nedeniyle çok kolay.
Dudakları nemlendiriyor.

2) Rimmel London Apocalips/ 201 Solstice ( Fiyatları 12-15 lira arası)
Islak bitişli likit formda bir ruj.
Sürümü aplikatörü sayesinde çok kolay, dudağa rengini tam veriyor.
Trabzon hurması gibi bir kokusu var :)
Dudak çizgilerine dolmuyor.
Çok seviyorum.

3) Maybelline / Baby Lips/ Cherry Me ( Fiyatı 5.90 lira)
Dudaklara hafif bir şekilde vişne çürüğü rengini veriyor.
Doğal makyaj severler için çok uygun.
Dudakları nemlendiriyor ancak çetin geçen kış ayları için yeterli değil.



4) Bath&Body Works/ Dazzle licious Lip Gloss ( fiyatını bilmiyorum,hediye gelmişti)
İçinde bolca sim bulunan bir lip gloss
Dudakları yapış yapış yapıyor ancak tadı şeker gibi :)
Şeker yemişsiniz de dudağınızda kalmış gibi oluyor.
Kokusu da şeker gibi , bayılıyorum, harika bir gloss. Yummy yummy!

5) Essence / Xxxl Lip Gloss (Fiyatı 6-8 lira arasıydı)
Dudakları kesinlikle yapış yapış yapmıyor.
Doğal bir dolgunluk veriyor.
Tam saydam değil, hafif renk veriyor.
Hayatımın lip glossu diyebilirim.



6)Essence/ Kajal Pencil/ 24 Pretty in Fuchsia ( Fiyatı 2.5-4 lira arası)
Dudağa sürümü biraz zor.
Yapısı hafif kuru.
Ruj olarak biraz zor kullanılır.

7) Essence/ Lipliner/ 06 Satin Mauve (Fiyatı 2.5-4 lira arası)
Kesinlikle dudağa sürümü çok kolay.
Ruj olarak kullanılabilir.
Dudak dolgusu yapmak için rengi de çok uygun, hafifçe dağıtınca kendi dudak çizginizmiş gibi görünüyor.

8) Essence/ Lipliner/ 10 Femme Fatale (Fiyatı 2.5-4 lira arası)
Bana kırmızı ruju kullandırabililen dudak kalemi.
Dudak çizgimin dışından bu kalemle çizgi çekiyorum ve dudağımı bu kalemle boyadıktan sonra kırmızı rujumu kullanıyorum.
Ruj olarak da kullanılabilir.
Yapısı yumuşak ve sürümü çok kolay.


9) Eos Lip Balm (Türkiye'de satılmıyor ancak ben instagramdaki bir butikten 15 liraya almıştım)
Bendeki orman meyveli olanı.
Dudakları çok fazla nemlendirmiyor ancak günlük kullanım ve makyaj öncesi için uygun.
Tadı şekerli :) Yummy yummy durumu.

10) Blistex Medplus ( Fiyatı 9-11 lira arası)
Kış günlerinde en çok kullandığım lip balm.
Yapısı yoğun ve hafif yapışkanlı.
Çatlayan dudaklarınızı bu lip balm kesinlikle iyileştirecektir.
Tadı da şekerli ve hafif mentollü :)

11) Oriflame/ Very Me Dudak Parlatıcı ( Fiyatı 4-6 lira arası)
Rengi şeffaf ancak dudağınıza sürünce dudak ısınıza göre rengi değişiyor pembe tonlarında.
Islak bitişli tabiki bir parlatıcı olarak.
Kokusu da tadı da şekerli, yerim ben bunları :)

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim :)





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder