Seda Ve Sena İle Kışa Merhaba Etkinliği Sponsor Hediyelerimiz #2 - Makyaj, Kozmetik Ve Güzellik Blogu || ZA

Galerimden Seçmeler

Galeri

7 Ocak 2015 Çarşamba

Seda Ve Sena İle Kışa Merhaba Etkinliği Sponsor Hediyelerimiz #2

Merhabalar, hoşgeldiniz

Seda ile Sena'nın düzenlediği Ankara güzellik blogger'ları etkinliğinin sponsor hediyeleri yazımın 3. bölümünü yazıyorum. Etkinliğe destek olan firmalara çok teşekkür ederim. Hediyelerimi deneyip bazılarını bloğumda bazılarını da Youtube videolarımda paylaşacağım.

Deniz Kozmetik 'in etkinliğimiz için bizlere hediye ettiği şık sunumlu paketi için çok teşekkür ederim. Pupa Milano'nun ruju (glossu) sürekli makyaj çantamda geziyor. Bir arkadaşım videomun birinde Pupa ürünlerini nereden aldığını sormuştu. Sizler de Pupa ve birçok marka için Deniz Kozmetik ile iletişime geçebilirsiniz.


Gratis bizler için tatlı bir paketin içinde hediyeler gönderdi. İçinde hiç denemediğim ürünler olduğu için sevindim. Çok teşekkürler...



Eeose, bizlere 3 aşamadan oluşan Sericin Bio setini hediye etti. Denemek için sabırsızlanıyorum. Çok teşekkürler...


Note Kozmetik bizler için fondöten ve lipglosstan oluşan bir paket hazırlamış. Fondötenini çok sevdim. Ayrıntılı inceleme videosunu çekeceğim. Teşekkürler...


Etkinliğimiz sırasında bizlere bilgi veren, cilt analizi yapan ve denememiz için sample ürünler hediye eden Cosmed 'e çok teşekkür ederim.


A&G Dax, bizlere simli vücut losyonu ve çeşitli ürünlerinin numunelerini hediye etti. Hepsi ayrı ayrı çok güzel kokuyor. Çok teşekkür ederim.


Fulser markası bizlere Isıtıcı Masaj Jeli hediye etti. Çok teşekkür ediyorum.

Gün içerisinde vücudumuzun belli bölgelerinde stres, uzun süreli ayakta kalma, uzun süreli aynı pozisyonda bekleme, hareketsizlik, bilgisayar başında uzun saatler boyunca vakit geçirme, yanlış pozisyonda uyuma gibi sebeplerden kaynaklı kasılmalar ve sertleşmelerle karşılaşırız. Bu tip kasılmalar özellikle bel, boyun, sırt ve omuz gibi bölgelerde gözlemlenir. Bu bölgelerdeki kasların gevşetilerek rahatlatılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Krauterhof Isıtıcı Masaj Jeli bu tip durumlarda Isıtıcı özelliği ile kasların rahatlatılmasına ve gevşetilmesine yardımcı olur. Kırmızı asma yaprağı, at kestanesi, rezene, civan perçemi, kedi otu, oğul otu, ökse otu alman papatyası ve camphor içerir. İyi bir sonuç alınması için gerekli bölgelere masaj yapılarak uygulanması öneriliyor.

Krauterhof Isıtıcı Masaj Jelini Eczanelerde ve Watsons mağazalarında bulabilirsiniz.



Dermokil etkinliğimiz sırasında bizlere maske uygulaması yaptı. Maske uygulaması ve hediyeleri için teşekkür ederim. Çok keyif aldım.


Farmasi 'ye hediyeleri için çok teşekkür ederim. Şuan maskarasını kullanıyorum.


SPLAT markasının ürünlerini blogger arkadaşlarımın sayfalarında görüyordum. Merak ettiğim bir markaydı. Deneme fırsatı bulduğum için mutluyum. Çok teşekkürler.


Bebak Acı Badem markasının ürünlerini o kadar çok duymama rağmen hiç denememiştim. Şuan acı badem sütünü deniyorum. Teşekkürler...


Otacı Bitkisel Ürünler, etkinliğimize doğal limonlu zeytinyağlı sabun ile destek oldu. Teşekkür ederiz...


Beni diğer sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi ihmal etmeyiniz. Sevgilerimle...

Youtube kanalım: Zeynep Akdemir  https://www.youtube.com/user/zeynepincicileri/videos
İnstagram Hesabım: http://instagram.com/zynpkdmr/


2 yorum :